de laatste twee maanden! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Joyce Scholten - WaarBenJij.nu de laatste twee maanden! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Joyce Scholten - WaarBenJij.nu

de laatste twee maanden!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

01 Mei 2014 | Turkije, Istanbul

ja misschien een beetje raar maar over 2 maanden is mijn avontuur alweer afgelopen! en dit klinkt nog wel lang. maar zodra ik je mijn planning vertel snap je waarom ik nu begin met aftellen.

over een week..... komen Dees en Roos hier voor 5 dagen logeren!
over drie weken.... beginnen mijn finals
over vier weken.....komt Jeroen hier 4 dagen langs
over vijf weken..... zitten mijn toetsen en daarmee schoolse verplichtingen erop... dat betekend vakantie!
over zes weken.... ga ik twee weken rondreizen door Izmir, Pamukale en Antalya
over acht weken.... beleef ik mijn laatste week hier
over minder dan negen weken... vlieg ik weer naar huis!!!

wie telt er met mij mee af?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 4361

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: