Mijn eerste reis - Reisverslagen van Joyce Scholten - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Joyce Scholten - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Voor mijn opleiding mag ik een half jaar mijzelf verrijken.
mijn verrijking zal ik in Istanbul vinden op de Marmara University waar ik de opleiding sociologie zal gaan studeren.
waarom in Turkije en waarom sociologie. twee vragen die mij vaak gesteld zijn.
hier heb ik wel en niet een antwoord op.
vaak antwoord ik met dat het land mij op cultureel gebied veel kan bieden als ik dit later in het openbaar onderwijs tegen zal komen.
maar eigenlijk ga ik gewoon voor de uitdaging. het land spreekt mij aan omdat het iets heel anders is dan normaal. daarnaast wilde ik graag alleen het avontuur aan gaan. en waar kan dat beter dan in een land waar geen enkele andere student naar toe gaat.

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2014

Heimwee en zeeziek

01 Mei 2014

de laatste twee maanden!

01 Mei 2014

Istanboel--> Nederland--> Istanboel??

10 April 2014

aftellen!

03 April 2014

inpakken!!!!!!
Joyce

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4357

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: