Simple days - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Joyce Scholten - WaarBenJij.nu Simple days - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Joyce Scholten - WaarBenJij.nu

Simple days

Blijf op de hoogte en volg Joyce

05 Maart 2014 | Turkije, Istanbul

Ik zoek de woorden om dit verslag te typen. Niet omdat ik niet weet wat te schrijven maar omdat ik gewoon niet meer uit mijn (Nederlandse) woorden kom. Ik begin een normaal Turks/Engels leventje te leiden.

Ik begin iedere ochtend heel relaxed. Als ik naar school moet, moet ik daar om 10 uur beginnen. Als ik niet naar school hoef ga ik sporten en hoef ik ook niet voor 8 uur mijn bed uit.
Het sportpark is 5 minuten hier vandaan.

Mijn dagen waren de afgelopen week niet erg spannend. Ik had gewoon les. Wel had ik een geweldig eerste Erasmus feestje! Alle feestjes zijn op het Europese deel van Istanbul. Dit is zo'n anderhalf uur reizen maar kost nog geen 2 euro.
Daar had ik afgesproken met twee Duitse Erasmus studenten waar ik veel mee optrek. Hier heb ik nog meer mensen ontmoet waarmee er al een aardig groepje ontstaat.

Volgende week donderdag gaan we op een trip met andere Erasmus studenten naar Cappadocia. Een heel mooi Turks gebied. En de laatste twee weken van mijn tijd hier gaan we ook samen naar Antalya. Er staan dus leuke dingen op de planning.

Ik mis Nederland wel een beetje. Daarom heb ik een lijstje gemaakt met mijlpalen. Mijn eerste maand, 10,20,30 tot 100% en de reisjes naar huis en dat Jeroen hierheen komt. Ook Skype ik veel met Jeroen en thuis. En gisteren ook met Femke mijn buurmeisje wat ik erg bijzonder vond.

Vrijdag heb ik mijn eerste Turkse taal course. Erg spannend ik kijk er nu al naar uit!
Volgend verslag hoop ik dat ik iets meer kan vertellen.

Zoals beloofd wat foto's van het sportpark en de katten.

  • 06 Maart 2014 - 08:32

    Manouk:

    Leuk om te lezen lieve schat.
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Dikke kus van ons!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 4368

Voorgaande reizen:

11 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: